Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Ωχ,Παναγία μου,debute!!!


Ωχ Παναγία μου,
και τι να σου πρωτοπώ κοπελιά μου??? (το κοπελιά μου αντί του φιλενάδα,κρητικό κατάλοιπο )

Είμαι κι εγώ στα κάγκελα,είσαι κι εσύ στα δέντρα!!
Ψυχραιμίαααα.... 

Είμαι που λες 35 and fabulous τέως σύζυγος και 
νυν μάνα, μα πάνω απ' όλα γυναίκα...με επιθυμίες,ανησυχίες (πάσης φύσεως ) και φυσικά...ΦΙΛΕΣ!!!

Τι  άλλο θέλει ο άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος?


Ζω στην Αθήνα και ερωτεύομαι...και οι φίλες μου επίσης...ερωτεύονται...αλλά δεν ζουν όλες στη "μεγάλη πόλη"...κυκλοφορούμε all over the world,το νου σας!!!


Μιλάω χτες το βράδυ στο τηλέφωνο με τη Βανέσα για το catch up του ΣουΚου,βγήκαμε βλέπεις μετά από αιώνες και είχαμε υλικό!!Πλούταρχο αυτή με κουμπάρα από τη Σαλονίκη, Οικονομόπουλο εγώ με την παιδική φίλη από τα Επτάνησα.


Κατέβαινα την Κηφισίας κατά τις 10 με προορισμό Κολωνάκι για "χαλαρό ποτάκι", και καθώς οδηγούσα το matrixάκι μου ακούγωντας δυνατά "Μελωδία",αισθανόμουν ρε παιδί μου όπως τότε, πριν από 15-20 χρόνια... που ντυνόμασταν, βαφόμασταν και μέχρι να φτάσουμε στο μαγαζί η αυτοπεποίθηση είχε πιάσει ταβάνι  από τις ματιές και τα καμάκια που μαζεύαμε στη διαδρομή!Το θυμάσαι φίλη? ή θάφτηκε στη φωλιά της αλογοουράς στην κορφή της κεφαλής σου??Και πες μου με το χέρι στην καρδιά ότι δεν θες να το ξαναζήσεις όσο τίποτε άλλο...Καλά,κι αν εσύ δεν θες ,εγώ θέλω και θα το ζω,και θα το μοιραζόμαστε...γιατί μας αξίζει,γιατί σ'αγαπώ,γιατί τελικά κι εμένα μ΄αγαπώ βρε κοπελιά μου...έτσι πρέπει!!


Καληνύχτα μας τώρα,γιατί έχουμε και πρωινά ξυπνήματα...έχω όμως και πολλά να σου πω..
Shhhhhh...stay tuned!!


Love,

Κάτια

6 σχόλια:

  1. εγω θυμαμαι οτι παντα εβγαινα εξω με προσδοκιες να γνωρισω κανεναν φοβερο τυπο, αλλα τζιφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δίκιο έχεις!! Άλλωστε ο απώτερος σκοπός μας πάντα αυτός είναι...ευσεβείς πόθοι γλυκιά μου...αλλά αν δεν φιλήσεις 10άδες βατράχια δεν θα αναγνωρίσεις ποτέ τον πρίγκηπα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή