Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Ωχ, Παναγία μου, καμβάς!!




Είμαι ένας καμβάς
Παλέτα είμαι με χρώματα
Λευκός ο καμβάς
Πολύχρωμο το λιβάδι, ουράνιο τόξο η παλέτα
Βουτάω τα πινέλα μου
Βουτάω και τα δάχτυλά μου στις μπογιές
Πράσινα ζωγραφίζω τα λιβάδια μου
Θαλασσινούς τους ουρανούς
Λευκές τις μαργαρίτες και τα σύννεφα,
τα κρινάκια και τους γλάρους
Κόκκινες τις παπαρούνες και τις πεταλούδες
και τις καρδιές που σεργιανούν στον ουρανό
Κι έναν ήλιο πάνω-πάνω χρυσαφένιο,
δυνατό και ζεστό - φωτεινό και λαμπερό
σαν την πηγή της ζωής - σαν τον Θεό
Κίτρινα και τα χαμομηλάκια και τα κρινάκια και τ αγκαθάκια
και τους στήμονες και τη γύρη και τις μέλισσες και τις λεμονιές
Κι όλη την ομορφιά της φύσης
τη χαρά της ζωής
το φως της ψυχής
Στον άψυχο, τον λευκό τον καμβά μου χώρεσα
και ύστερα τον φόρεσα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου