Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Ωχ,Παναγία μου,αυτή κάτι ξέρει-κάτι ξέρει!!!


Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε...
-Εεεεεεε,,πρρρρρρρρ κοπελιάαααα....!!!! Είναι 9.30 το πρωί...πού ταξίδευεις??
-Τι να σου λέω τώρα...αφού ξέρεις, εσύ με ξέρεις...μεταξύ μας τουλάχιστον μιλάμε ειλικρινά...35 χρόνια τώρα με κουβαλάς... Στο νησί είμαι, πέρυσι τον Ιούλιο, στην παραλία με πανσέληνο...θυμάσαι? ναι,εκείνο το βράδυ με τον Πάνο, μην κράζεις μωρέ...το ξέρω ότι έχει τελειώσει... κι ότι δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς,το ξέρω κι αυτό...κι ότι θα τρώγαμε τις σάρκες μας στο τέλος,αλλά...
-Τι αλλά πάλι? Τι θα μου πεις?Για το sex?
-E,vαι ρε Κάτια, γι'αυτό θα σου πω...και όχι μόνο...
-Μπα, έχει και κάτι άλλο εκτός απ'αυτό Κάτια μου?
-Έχει!Έχει αυτό το συστατικό που κάνει το sex ξεχωριστό,διαφορετικό,έντονο...Πάθος το λένε,το έχεις ακουστά?
-Φυσικά, και το εκτιμώ ιδιαίτερα έχω να σου πω. Αλλά δεν μπορεί να καθορίζει τη ζωή σου το πάθος, και ειδικά για έναν άντρα, και ειδικότερα για τον συγκεκριμένο άντρα!! Μα είναι δυνατόν? από τα 17 σου μέχρι τα 35 να σε στοιχιώνει ένα συγκεκριμένο πουλί και μάλιστα το συγκεκριμένο πουλί???!!!
-Δεν είναι το όργανο το θέμα μου,μη γίνεσαι χυδαία...
-ναι, αυτό σε μάρανε τώρα μαντάμ Μπαμπαντούρ...
-Όλα παίζουν το ρόλο τους...Και επανέρχομαι στο προκείμενο. Αυτό λοιπόν που κάνει τη διαφορά στην προκειμένη περίπτωση είναι αυτό το συναίσθημα που γεννιέται μέσα μου όταν κοιταζόμαστε στα μάτια και μου χαμογελάει...αυτή η ανατριχίλα που σε κάνει μούσκεμα,αντιλαμβάνεσαι?
-Τώρα εσύ γίνεσαι πρόστυχη.
-Κάθε άλλο. Πώς να στο εξηγήσω για να το καταλάβεις που είσαι και ηλίθια... λοιπόν, άκου: 
όταν είμαστε μαζί, μετά από λίγο καιρό, θέλω να τον πλακώσω στις μπουνιές,
-Μην γίνεσαι βίαιη...
-Σκάσε,μιλάω σοβαρά!! Όοοταν όμως κόβουμε επαφές,αναζητώ τις ωραίες στιγμές...που είναι πολύ ωραίες!!!Πώς το λες εσύ αυτό?
-Σχιζοφρένεια?
-Μμμμμ...μπράβο γιατρέ μου...σαν τον Αρχιδάμωνα κι εσύ ( Αρχιδάμων= ο τέως σύζυγος σε ρόλο ψυχολόγου της κακιά ώρας) που μου έλεγε "η καύλα σου είναι,όταν περιμένεις περίοδο"
-Άλλος από 'κει "σκεπτόμενος"!! Οκ, εγώ να καταλάβω και τις ορμόνες και τα συναισθήματα του εφηβικού έρωτα -αν κι έχουν περάσει μερικά χρονάκια από τότε- και όλα...αλλά δεν είναι λίγο...πως να σου το πω βρε κοπελιά μου, λίγο λαϊκοδεύτερος για 'σένα?
-Μώρέ και τριτοτέταρτο τον λες,όχι μόνο  λαϊκοδεύτερο, αλλά  δεν καταλαβαίνεις ότι αυτή η βουκολική μπρουταλιτέ είναι που με τρελαίνει? Που σε βουτάει το ξαναμένο αρσενικό, σε βάζει κάτω και τα βλέπεις όλα κολυώμμενα, αντερστέντ??Και μετά είσαι μια ευτυχισμένη γυναίκα!
-Καλά ότι πεις...
-Το ξέρω ότι δεν είναι η επιτομή της "φυσιολογικότητας" , αλλά ψέματα να σου πω? Άλλωστε η μαμά μου και η Βανέσα απεφάνθησαν πρόσφατα για την περίπτωσή μου ότι "το ραντάρ μου στο θέμα άντρες είναι χαλασμένο,τέλος."
-Περαστικά, και μη χειρότερα...εσύ ξέρεις...

Κάτια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου