Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Και θέλω να ΄ρθω να σ'αρπάξω από την άλλη!!!


Και κάθομαι που λες κοπελιά μου να σου τα πω και δεν ξέρω από που να το πιάσω και ποιο ν' αφήσω.. Ακούω και τον Μητσιά στο ραδιόφωνο κι έχω φτιαχτεί μέρα μεσημέρι..
"Αυτά τα χέρια είναι δικά σου και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν..." μ΄ακούς Θεέ μου ή πάλι τσάμπα πίνω...???!!!
Όπως καταλαβαίνεις σήμερα το μενού έχει γκομενικά...γιατί καλά φάγαμε και διασκεδάσαμε με τις παρέες,αλλά σαν τα αισθηματικά δεν έχει...
Χαζοχαζεύω λοιπόν προχθές το βράδυ, μετά τη δουλειά, στο FouBou και με τρώει ο -να μην πω-μου και μπαίνω στο προφίλ του Πάνου με τον οποίο σημειωτέον έχουμε γίνει "ξε-φίλοι" από τότε που το λήξαμε...και βλέπω φάτσα μόστρα φωτό από γάμο (όχι τον δικό του,καλεσμένος είναι) ανγκαζέ με την καινούρια αγαπημένη!!! Με το λευκό πουκάμισο και τα μανικετόκουμπα που είχαμε αγοράσει μαζί για το γάμο της αδερφής μου, να καμαρώνει σα γύφτικο σκεπάρνι το χρυσό μου...τύπου "έχω γκόμενα και να σκάσεις!" και ξυπνάει μέσα μου η πράσινη σαύρα!!Ποια είναι αυτή? Η ζήλια φυσικά κοπελιά μου...μα τι ερώτηση!! 
Και σε αυτό το σημείο έχω να σχολιάσω τα εξής:
1ov: Μεγάλος ρουφιάνος το fb και γενικά τα social media...
2ov: Εννοείται ότι κι εγώ πολλές φορές ποστάρω διάφορα με την ελπίδα να τα δει και να σκάσει...(και να σου πω...έχει συμβεί!!!Yes!!!)
3ov: Δεν θα κάνω κι εγώ σχέση κάποτε...θα σε πεθάνω στις φωτό βρε άτιμε, δε θα προλαβαίνεις να με βλέπεις να αλλάζω συνολάκια και να βγαίνω στα μπαράκια...ελπίζω όχι με το Π μέχρι τότε...

Και πες μου εσύ τώρα πώς και πότε λήγουν αυτές οι σχέσεις...Τι, επειδή δεν είμαστε μαζί, και καλά...επειδή αυτός είναι με άλλη κι εγώ "παντού και πουθενά"..??

Δεν τελειώνουν έτσι αυτά κοπελιά...σε στοιχιώνουν για καιρό...και η απόδειξη είναι ότι το ίδιο βράδυ είδα όνειρο με το ζεύγος και ξαφνικά σκάω εγώ,με αναγνωρίζει η γκόμενα (την οποία δε λες και αδύνατη...) και πιανόμαστε μαλλί με μαλλί για τα τσακίρικα μάτια του playboy τσέπης...και μετά ξύπνησα!!

Μα πόσο κουλή πια...

Love 
Κάτια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου